Kizlar merhaba.Sorum normal doğum yapanlaradır.Ben en çok doğum sonrasi dikişlerden korkuyorum,nasil oluyo bu dikiş?Tuvalete falan gitdiyinizde ,bir haraket etdiyinizde caniniz aciyomu?Ne kadar sonra iyi olmaya başliyo?İlk hamileliyim ve normal doğum istiyorum,lutfen bu konu hakkda bilgilendirin bizi...Rabbim hepimize kolay doğumlar nasib etsin inşaAllah🙏