YuvarlanamayanPaanda Aranızda çevresinde yada yakınında sezeryan sırasında bağlatan varmı ekstra bır sorun falan oldumu hiç
Talentedmom YuvarlanamayanPaanda burda okudum tüpleri bağlatmak da tam anlamıyla korumuyormuş hatta biri bağlattıktan sonra hamile kalmış korumamış şok olmuştum
Ben-Hurem-Sultan YuvarlanamayanPaanda Abimin eşi bağlattı. 3. Doğumundan sonra. Belirli şartları var diye biliyorum yaş gibi vs.
YuvarlanamayanPaanda Talentedmom bağlatmak farklı birde yaktırmak var canım ben direk yaktırarak bağlatmayı düşünüyorum dahada olacağı varsa taktiri ilahi derim
YuvarlanamayanPaanda Ben-Hurem-Sultan yok şartları sormuyorum onları biliyorum 4. Sezeryanda bağlıyorlar yada 35 yaş üzeri benım zaten 4, sezeryanım olacak sadece ekstra bir ağrı falan oluyormu
Ben-Hurem-Sultan YuvarlanamayanPaanda kendisi doğum yaptı aynı zamanda tüplerini de bağlattı sanmıyorum ekstra bir ağrı olduğunu zaten sezeryanın ağrısı yetiyo
YuvarlanamayanPaanda Talentedmom kayınvalidem 18 yıldır öyle bir çok akraba var 30 yılı geçkin o şekilde korunan canım