msl444 devletin acili de bakar hareket hissetmiyorum derseniz nst çekerler ama normal acile gitmeyin kadın doğum acile gidin, ben normalde özel takipli olduğum için doktoruma mesaj atmıştım hareketlerini hissetmiyorum diye o da gel nst çekelim demişti onun yanına gittim ama devlet hastanesi de çeker kadın doğum acil