Askannnnn İlk gebeliğim ikili test sonucumda bir tehlike çıkmadı ama doktorum yine de perinatolojiye gitmem gerektiğini söyledi normal hamilelik sürecinde gidiliyor mu 20-24 hafta arasında detaylı ultrason yaptır ve perinatolojiye git dedi
myangelson Askannnnn detaylı için genelde perinata gönderiyorlar. Devletteyseniz anca sıra alırsınız diye öyle demişlerdir
Bebissever Askannnnn tabi canım senin gittigin normal doktor her seye bakamıyor bilmiyorum bilgileri mi yok yoksa ultrason cihazları mı yetersiz buna . O sebeple perinatoloji bakacak sana bişey var veya yok dicek
Askannnnn Bebissever teşekkür ederim bir de ikili tarama temiz çıktı üçlü taramada yapalım dedi ama kararsız kaldım