dilarahan Normal ultrason ile bebek görünmedi pazartesi ye kadar bekleyelim dedi. Boş gebelik olabilir dedi. Fakat benim hiç bir kanamam vs olmadı . Ne yapmalıyım
Elovee Bazen kanama olmayabiliyor direk kürtajla almak zorunda kaliyolar bazende kanamayla atabiliyorsun. Insallah bebek görünür
Canssu123 Kızlar bugün 6+6 oldum yolk sac görünüyor ama kese henüz 10mm ve embriyo görünmedi kalp atışı duyulmadı. Geçen haftadan bu yana yalnızca 4mm büyümüş kese. Çok korkuyorum anormal bir durum sanırım. Benzer durum yaşayan varsa yazarsa çok sevinirim