melekmrt1 Sedaalcin benimde inanılmaz göğüs uçlarım acıyor dün kuzenim yüzün kireç gibi çok kötü duruyorsun ceset gibi falan dedi 😂 Bende yarın regl günüm büyük ihtimal olacam
Sedaalcin melekmrt1 inşallah olmayız da sürpriz olur test yaptın mı hiç canım ben yarın sabah yapmayı düşünüyorum bat 14 benim
melekmrt1 Sedaalcin yok canım yapmadım yapmayı da düşünmüyorum iğne üstünden 8. Günde test yaptım pozitif 7 ağustosta yaptım pozitif 7 Ağustos akşam kan testi verdim negatif <2.5 daha da yapmam umudum yok açıkçası
Selin6 meliisssi gidip erken test alıcam sanırım, kaset test bat günü varsa çıkarır diye düşünmüştüm ama bugün kadın doğumda anestezide uzman arkadaşıma sordum o da yanında kadın doğumculara sordu hala erken olabilir idrarda çıkması için dediler
Sedaalcin melekmrt1 bende dün akşam yaptım evde negatif çıktı karnımda regl olacakmış gibi ağrıyor benimde umudum bitti ancak yarın regl olmam gerekiyor gecikirse yaparım