melekmrt1 Egrs inşallah öyledir çok sağol bidaha hayatta erkenden davranmayacam üzülen ben oluyorum 🥹
Egrs melekmrt1 bende aynıyım bekleyemiyorum sonra olmadı diye üzülüyorum adet geçmeden test yapmamak lazım
eck23 Bat 13 Ağustos ovülasyon 28-29 temmuzdu dün kan verdim 12.4 çıktı. Pazartesi telrar kan vericem. Tarih aynı olanlar belki kan vermek isterse diye yazıyorum.
arsesraa eck23 benim aynı csnim seninle ama korkuyordum kan tahlili da negatif görürüm diye birkaç gün önce evde yaptım negatifti bakalim pazartesi yapacağım kan
arsesraa Kızlar bugün birkaç defa akıntım oldu sizde durumlar nasıl? Sabah idrar testi yaptım dayanamayıp negatifti sonradan baktım aradan birkaç saat geçince çok silik bir çizgi vardı ama bilmiyorum
Miniminibirler arsesraa benim de dün açık kahve akıntım oldu. Bugun de az az devam edecek gibi. Muhtemelen 2-3 gün içinde belki daha erken söker regle döner testler negatif🤷🏼♀️ olmadı yine
Sevval_66 Miniminibirler doktor bana kanaman olması hamile olmadığın anlamına gelmez yine de kan ver dedi
arsesraa Miniminibirler canım bence düşünceden çıkartmak gerekiyor ya herkes öyle yazmış bizim ilk denememiz ama muhtemelen olmadı bu ay sonraki ay yumurtlama zamanlarımda eşimle beraber olamayacağız maalesef anca kaldı eylüle ben de çok üzgünüm
Miniminibirler Sevval_66 yok canım testler de negatif ne yazık ki. Kan vermedim ama idrar testlerinde silik dahi yok
Sevval_66 Miniminibirler anladım canım sen bilirsin tabi ama ümitsizliğe kapılma. Kahve pembe lekeler yerleşme olabilir biliyorsun. İdrarda çıkmayıp kanka çıkabilir.
Miniminibirler Hly_ygt yani 29nda yumurtlama gördüm testte. Ona bakınca 12snde tam iki hafta oluyor ama sanırım bugun basladı reglim yani 2-3 gün önceden. Erken oldu bence