gizem123333 Kızlar kimyasal gebelikten sonra ne zaman hamile kaldınız 🥹 doktoruma sordum bi sebebi yok her kadının başına gelebiliyor dedi 2.side kimyasal olur diye korkuyorum 🥹
Deletedmom_297 gizem123333 şubatın 5 de hsg çekildi o ay kimyasal gebelik yaşadım haziraanda tekrar kaldım