Tugbaults Miracle_1 bende de polip var kürtaj olmam gerektiğini söyledi büyük ihtimalle adetle atılmıyor
Miracle_1 Tugbaults ben bir kez aldırmıştım ama inşallah ameliyat gerekmez ya korkmaya başladım tekrardan görünce doktor
Tugbaults Miracle_1 aldırdıktan sonra ağrı oluyor mu? pazartesi randevum var benim de gün almaya gideceğim. 3 aydır bu polip için hastaneler de sürünüyorum
Miracle_1 Tugbaults olmadı diye hatırlıyorum küretajla alındı ama sonrasında antibiyotik yazıyor mutlaka kullanmak gerekiyor
Tugbaults Yakamoz20 tekrar devletle görüşücem eğer 30 40 bandında fiyat çıkarsa devlette, bi de üstüne beklersem uğraşmam direkt özelde yaptıracağım.
anonimhesapp Kist türüne göre değişiyor bazıları kendiliğinden küçülüyor bazılarının alınması gerekiyor. Polip için kendiliğinden geçtiğini hiç duymadım. Bende dermoid kist vardı ameliyat oldum aldırdım.
Tugbaults Yakamoz20 ama dediğim gibi 1 sene bekletirlerse özelde olurum 2 3 ay derlerse beklerim devlette olurum
Tugbaults Yakamoz20 Rabbim hayırlısını nasip etsin ben yapabilecek şeyleri elimden geldiğince peşinden koşmaya çalışıyorum. Gerisi Allah’a kalmış 2 yıldır çocuğum olmuyor ve bu yolda çok tükenmeye başladım.
Yakamoz20 Tugbaults olur hayırlısı ile herşey nasip ve onun vaktide vardır ama şuna inanıyorum polip ol güzel takviyeler ile destekle olacak