Mucizem_63 evet canm benm 8. Haftalarda kasık agrilarim oluyordu boldigim icin doktoruma sormadan basladim ben kontrole gittigimde de iyi yaptin demisti. Malesef diger iki bebegimde bilmiyordum magnezyumu o yuzden cok kramp durumlari yasadim sancilarim oluyordu. Simdi magnezyum ile Allah’a sukurler olsun daha iyiyim hem dogumdan once kullaniyordum hemde dogumdan sonra kullanicm inşallah gecmis olsun dinlenmeyi ve bol su icmeyi ihmal etme ayaklarini yukari kaldirabilirsin biraz iyi gelir 👍🏼