nicky buna katılmıyorum canım bebek istemeye başlayınca doktora gidilip bakılmalı sorun varsa önden çözülmeli çünkü sorun erkete ise daha zor bir süreç oluyor 1 sene neden kaybedilsin en fazla 6 ay beklenilmeli sonra mutlaka doktor kontrölü olmalı bende 7 ay gitmedim 7 ayın sonunda gittim bir sıkıntı çıkmadı ne bende ne eşimde sonra bir süre daha denedik olmadı hsg çekildi hsg sonrası da olmadı tedaviye karar verdik ama acele etmek istemedim dengeli beslenmeye geçtim ilk ay olmadı sonraki ayda olmazsa aşılama yaptıracaktık nasip oldu oluverdi bana herkes çok kafaya taktığımı 2 3 yıl olmamasının normal olduğunu söylerdi gelin birde çekene sorun derdim alay ederlerdi ben çok ağladım çok üzüldüm çok dua ettim rabbimde nasip etti içini ferah tut hacamat olmuştum 3 yıl kalamayan bi arkadaşım hacamat sonrası kaldım demişti bende yaptırdım valla o ay kaldım artık hangisi nasip olduysa