Merhaba kızlar detaylıya gün almak için bu hafta kadın doğuma gitmem lazım ama biliyorsunuzki randevu bulmak imkansız hastaneye gidip ücretli vezneden ücret ödeyip kadın doğuma muayne için fiş kestirebilirmiyim sadece bir sevk için saçma saçma şeylerle uğraştırıyorlar