ignur canım benim hiç telaş etme bir şey olmaz Allah’ın izniyle ama 12. Haftayı atlattın geneli zaten 12 den sonra kesilmesi . Ben hala çok yoğun yaşıyorum inan çok zor . Bak ama doktora gidince bir şey olmadığını görünce çok sevineceksin mide bulantının geçtiğine . Haber ver mutlaka ama o sağlıklı merak etme💞