Mervemrah Hanimlar merhaba 7+5 haftaligim 3 4 gundur sabah ve akşamları midem cok bulanırdı sabahlari çok acıkmış sekilde kalkardim son 2 gundur bulantim var ama cok değil sabahlari ac kalkmiyorum fazla korkuyorum birsey olmuştur diye kontrolume 2 hafta var daha normalmi her zaman olacak.doye birsey yok.dimi
Askkokuluyavrum Mervemrah sürekli olmaz gün aşırı yaşayabilirsin ayrıca sürekli mideni dolu tutmaya çalış ağzın boş kalmasın kalınca bulantı yapıyor cubku
Aslaner Mervemrah bende şuan 7+2 yim canım ve senin yaşadığın durumu suan bende yaşıyorum sabahları kendimi aç hissetmiyorum bende bebeğim için zorla yiyorum Çarşamba günü doktor randevum var gidince soracağım bende
erciyes38e Mervemrah benim de haftanin 2 3 gunu yogun bulantim olurdu, cok fena halsiz bi sekilde yatardim. Ama sonra bi ferahlik gelirdi 1 guncuk de olsa rahat ederdim. Rabbim bizleri dinlendirmek icin surekli o sikintiyi yasatmiyor hic korkma 😊