tahamommy Lilyko9 büyüdüğü için geriliyor ve kaşıntı olabiliyor bol bol yağlayın ve kaşımayın çatlak artıyor malesef, nemlendirmenize rağmen geçmiyorsa doktora gidersiniz
Lilyko9 tahamommy 2 haftadır hep yağlıyıp nemlendiriyorum ama kaşıntım ara ara geliyor bi de 15 hafta erken geldi göbeğim yok küçük
tahamommy Lilyko9 anladım canım nokta nokta kırmızılıklar var mı? Gebelikte bi kaşıntı rahatsızlığı var ama genelde 6. Aydan sonra başlıyor o, benimde o zamanlar karnım küçüktü ama kaşıntı oluyordu ara ara önemli bişey değildir
Lilyko9 tahamommy yok nokta nokta değil elimi dokunduğum yer genişçe kızarıyor ☹️ kaşımamaya çalışıyorum