Kızlar selam, 4+3 hamileyim. Adetim de gecikti testte de pozitif çıktım kandan test verdim orada da hcg sonucumda pozitif aldım. Tatile çıktık yaklaşık. 1hafta olacak. Kanama, çok ağrı vs yaşamıyorum. Ama internette hep kimyasal gebelik, dış gebelik gibi şeyler görüyorum doktora henüz gidemedim. Çok hevesli ve heyecanlıyım bebeğim olacak diye ama bu yazıları okuyunca bende böyle bi şey olur mu şu an iyi mi bebeğim hiç bilmiyorum ve tedirgin oluyorum. Boş bi şey böyle düşünmek kendi kendime ama şunu sorucam bir yerden anlar mıydım bir anormallik olsa?