Kizlar sormak istediğinizi sorabilirsiniz normalden sezeryana döndüm doğum yaptım ama paylaşım yapamadım suyumun gelmesiyle doktorumu aradık hastaneye gittik gece ama açılmam yoktu bebek kanalda değildi zaman kaybedemeyiz suyu çok geliyo dedi ebe doktoruma ve apar topar sezeryana alındım sezeryanda belden vurulan iğne çok acıttı sanırım ilk vurulurken kendimi çektim tekrar vurdular çok canım acıdı bir de ilk ayağa kalkmak çok zor epey bir tansiyonum düştü yürümek ilk kalkışta zor karnıma da aynı gün 3 4 kez basıldı pis kanlar çıksın diye o an öldüm sandım çok canım acıdı kızlar kolay değil ama bebeğinizi kucağınıza alınca herşeyi unutuyorsunuz hamile arkadaşlara kolay doğumlar nasip olsun