Arkadaşlar kaç haftadır bu ağrıyı çekiyorum. Doktora gittim söyledim ama bişey yapamıyorlar. Artık ciddi anlamda hayat kalitem düştü. Yürüyemiyorum merdiven inip çıkamıyorum arabaya binerken aşırı zorlanıyorum. Çok çok afedersiniz topallayarak yürüyorum. Dün kontrolüm vardı doktora gittim beni ortopediye yönlendirdi ama 2 tane jel krem verildi. Onlarıda kullanıyorum magnezyumda içiyorum ama henüz bi faydasını göremedim. Günlük yaptığım şeyler artık benim için bi işkence haline geldi. Ağlıyorum acıdan artık. Benim gibi olan var mı? Doğumdan sonra geçer mi?