Canlar 6:40 da belimle kasıgıma bir ağrı girdi o ağrıyla uyumuşum bi şekilde sabah kalktığımda devam ediyordu gece zaten 5 kere falan lavaboya kalktım ama su ve nişan gelmesi vs yoktu doğum başlangıcı olsa bunlar gelirdi diye düşünüyorum ne yapmam lazım doktor kontrolümde cuma günü