Merhaba benim de 37+3 olduk bugun aşırı kuyruk sokumu ağrısı ve kasıklarımda ağrı var alt karnım şişti ağrıyor oturup kalkarken çok zorlanıyorum geçen muayene de doktorum bebeğin kafasının aşağı indiğini ve ağrılarımın artacagını doğuma yaklaştığımızı belirtti doğum belirtilerimiz başlıyor dedi karnımın biraz aşağı indiğini hissediyorum zaten sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi