djsjsusjsjsj 6 haftamdayım dün hafif kahverengi lekelenmem oldu gece 1 damla camasirima gelmiş bugün de lavaboda peçeteye kahve ve kırmızı leke geldi sizde de oldu mu bu nedir bilen var mı acaba
maviskokiz djsjsusjsjsj bende kahverengi oldu normalmiş 7+4 teyim hala ara ara oluyor progestan verdi doktor
djsjsusjsjsj Ayfersalih28 kese yerinde duruyor dedi kese içinde bi kanama da görünmüyormuş progestan başlattı