Dryakbts sakın üzme kendini benim dediğim gibi tsh hakkında bilgim yoktu değerimin yüksek olduğunu hamile olmadan önceki ay tesadüfen kendim farkettim yorumlara baktım hamile kalmak zor vs yazıyordu o gün gün boyu ağlamıştım sonra doktora falan da gitmedim ertesi ay hamile olduğumu öğrendim öğrenir öğrenmezdoktora gittim degerim 6.5 falandı sonra da ilaca başladım düştü bile 1 ay da 😍 sıkma canını lütfen