Var mı kızlar 2-3-4 çocuk annesi olanlar ne yapmalıyız ne yapmamalıyız?
Ben ikinciye hamileyim en doğru yaptığım tavsiye edeceğim,oğlum hep ağlayan bebek olduğu halde asla sallamadım ya da gezdirerek uyutmadım şuan desteksiz sadece yanına uzandığımız da uyuyor.
Birde bol bol emzirin ay iş var ay evim pis dağıldı iş yapacağım diye ağlatmayın yaptım pişmanım,pişmanlığımı sorsalar iş yapmak için bebeğimi emzirmemek diye bilirim.