Nur124 biraz herşeye tedirgin yaklaşıyor bir dusugum bir kurtajim olduğu için ondan heralde bilemiyorum benide korkuttu öyle diyorum muayenede yaptı bişey yok dedi kendi doktorum dışında kime sorsam normal dedi ekşimsi kokuda ortası beyaz kenarları sıvı olarak iç camasirda gözükmeside bir aydır yaşıyorum bunu çünkü bebeğin suyu gelişimi hep iyi ama öyle diyince geçenlerde doktor tedirgin oldum bende