Mervennur1 Kızlar 32+5 haftalık hamileyim dün akşamdan beri kasık ve bel ağrım var yalancı sancı diye düşündüm dinlenince geçer dedim ama gece de ağrım oldu sabah kalktım devam ediyor hastaneye gitmeli miyim
Anonim3400 Mervennur1 bence hastaneye gitmelik bi durum yok ama içim rahat etsin dersen git tabi. Doğum sancısı düzenli aralıklarla gelir ağrı değil bak sancı gelir gider tekrar gelir
ilayda1122 Tabi hemen git bebek kanala yerleşmiş bu yüzden de ağrı çekiyor olabilir sin 34 haftadan sonra hafta 1 muhakkak gitmen gerekiyor