Betanın düzenli artması lazım ve bebek kesesinin görünmesi lazım 5. Haftaya kadar olmazsa dış gebeliktir beta düzensiz artar çok artar ya da düşer yine artabilir ve çok ağrılı düşük oluyor zaten doğum sancısından daha fena hiç durmayan bir ağrı oldu bende