Asortikhanim amin Allah razı olsun darısı sizlerin başına inşallah suyum nişanım vs hiç bişey olmadı doktor dedi artık bekletmeye gerek yok suni sancı verdiler boy kısalığından dolayı da mecburi Sezeryana aldılar beni bebek riske girmesin diye 1.50 altında boyum risk oluyormuş