Kızlar ağrı patnosta yaşıyoruz iş sebebi ile. Son bir haftadır falan havalar önceye göre daha sıcak geliyor. Normalde geceleri akşamları serindi ama son dönemde cidden sıcaklar arttı. Bu kesin.
Şimdi şöyle bi şey var. Ben geceleri ya da sabahları terleyerek uyanmaya başladım sıcaklardan. Cam da açık olduğu halde. Benim aksime eşim de akşamları mutlaka ince bi pike de olsa sonuna kadar örtünüyor. Bak sıcak örtme o kadar kendini diyorum dinlemiyor. Yani ben gebeliğin 36. Haftasındayım ondan mı böyle sıcaklıyorum, havalar mı gerçekten sıcak ondan mı , eşim niye benim aksime örtünebiliyor kafam çok karışıyor. Sizce niye böyle iki farklı durumu yaşıyor olabiliriz? Var mı bu taraflarda olan anlayan?