Beriliko Habımlar bebeğimi sarılıktan dolayı fototerapiye aldılar tahlillerinde tsh yüksek çıktı şimdide emmesi çok zayıf çok cansız uyku hali var devamlı tsh yüksek olup düzelenvarmı başına gelenler yazabilirmi lütfen