Bu haftalarda çok normal bende şuan 10. Haftamdayım 8. Haftaya kadar bu tarz sancılar olabilir kanama olmadıgı sürece korkmana gerek yok belim çıkıcak gibi hissediyordum aşırı agrım oluyordu benimde kendini çok yorma aşırı hareketten ağır kaldırmaktan kaçın özellikle bu dönemde bebek tutundugu için tehlikeli bir durum olmasın