Herkese selammm kızlar bebeğim Allah nasip ederse Eylül sonunda doğacak
5 sıfır kol 5 kısa kol toplam 10 adet 0-3 ay zıbın alsam yeterli mi ?
Onun dışında 1 takım 10lu hastane çıkışı aldım
Yedek olarak kıyafet araştırıyorum da yeni doğan yerine yedek kıyafetleri de 0-3 ay 3-6 ay olarak alsam daha iyi olmaz mı ?
Yeni doğanları çok fazla giymiyorlar o yüzden hastane çıkışından başka sadece 1-2 takım yeni doğan alayım diyorum sizce olur mu ?