Duyguceren 10 aylık kızım var teyzeleri doğum kontrol hapı kullanıyordum bu ay bıraktım . Bıraktıktan ne kadar sonra hamile kaldınız ?
Burcussuss Duyguceren 6ay sonra kaldım ama o çok değişkenlik gösteriyor bırakır bırakmaz hamile kalan da oluyor.
azra01 Duyguceren ben bıraktım 1 aydır kullanmiyorum 2 gün adetim gecikti gebelik testi yaptim ilk çıkmadı yarım saat sonra baktım 2 çizgi olmuş bende şimdi tekrar yaptim suan 5 gun geçmiş oluyor bakalım ne çıkacak inşallah hamileyimdir
azra01 Duyguceren valla yine çıkmadı belli belirsiz çizgi var belli bile olmuyor diyebilirim neden boyle oluyor acaba