Zge12 nuniturkmen canım forum yazan kısma tıkla sol üstte üç çizgi varya oraya bas resim yükleyi seç buraya kopyala yapıştır yap
nuniturkmen Asortikhanim 13 haftalık hamileyim canım doktor erkek dedi ama henüz belki erken diye tereddüt ettim
Asortikhanim nuniturkmen doktorumuzda bize 12. Haftada söylemişti 36. Haftadayım bile doktorunuza güveniyorsanız doğrudur 🥰
nuniturkmen Asortikhanim güveniyorum ama 2 gün öncesi başka bir doktora gitmiştim kıza benziyor dedi bugün kendi doktoruma gittim 100 de 100 erkek dedi yinede tam emin olmak için 2 hafta daha beklemen gerekir dedi
nuniturkmen Asortikhanim zaten eşime dedim henüz kimseye söylemeyelim tam emin olduktan sonra paylaşırız