1anneseyma Kızlar normal adetimden 8 gün önce kanama geldi. Yerleşme kanaması sandım. Ama önce kahverengi gelirken sonra pıhtılar gelmeye başladı koyu renkli. Sizce kimyasal gebelik mi? Nasıl anlarım ? Yarın kan tahlili versem çıkar mı?
Deletedmom_297 1anneseyma kimyasal büyük ihtimalle ama kan verin acil bir şekeilde birde test yapın benimde böyle oldu testler hep pozitifti