mommy0806 çok geçmiş olsun çok üzücü olmuş öyle bir durum olursa Allah korusun tabi acil sezaryen iyiki var bir saniye bile çok kıymetli. Suni sancıda biraz şans işi, sunide başlangıçta açıklık olmuyor sonra birden hızlı açılma oluyormuş tabi açılma olmama ihtimali de var o yüzden sancı çekip sezaryen olma durumu da söz konusu ben muhtemelen suni sancıyı da deneyeceğim. Bu arada sabah erkenden hastaneye gittik sancılarım yüze vuruyor ama düzenli değil ve en üzücüsü açıklık kontrolü yaptı doktor açıklık hiç yoktu. Açıklık muayenesinden sonra hafif pembe bir akıntım geldi doktor daha iyi dedi saat 2 de tekrar nst için çağırdı şimdi onu bekliyorum. Dua edelim birbirimize 🙏🏻