Arkadaşlar merhaba, 1 buçuk hafta önce progestan iğne vuruldum sanırım yanlış yere yapıldı ve şişlik oluştu etrafı kızardı, beze şeklinde kaldı geçmedi ve ilk defa da vurulmadim ama ilk defa böyle oldu . Az öncede elim değdi sivilce patlar gibi ilk su geldi bende sıktım baya iltihap aktı sarı açık kahverengi karışımı içi boşaldı şişkinlik indi şükür ama korkuyorum bir sorun yaratır mı ? Sonradan apse olabileceğini anladık ama geçmiş oldu .