Kızlar bende gebelik tansiyonu var bu haftaya kadar iyi gidiyordu son günleri sürekli 13 çıkıyor geceleri 14 ya da 15 oluyor limonlu su içiyorum düşüyor bekliyorum düşmese hastaneye gıtcem ama bi site sonra düşüyor 13 lere acilde 14 olursa gel diyor dün gece uykumdan uyandım baş ağrısıyla 15 çıkmıştı ama bugün gündüz 13 civarı çıktı şimdi yine 14 e yaklaştı bebek hareketleri ne az ne çok normal sürekli hıçkırıyor hatta