Babyaa cerensare yaaa çok çok teşekkür ederiiiim inşallah sağlıkla gelsiin 🥹🥹 korkuyorum bişey olur diye daha önce kimyasal geçirdim ama iniallah birşey olmıcak bu sefer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️
Babyaa cerensare yaaa çok çok teşekkür ederiiiim inşallah sağlıkla gelsiin 🥹🥹 korkuyorum bişey olur diye daha önce kimyasal geçirdim ama iniallah birşey olmıcak bu sefer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️
selennnyum Babyaa belki yerleşme kanamasıdır, hamileliğin ilk süreçlerinde olabilir. Bir kan testi daha yaptırın hCG düşüyor mu diye? Hemen kötü düşünmeyelimm belki normal bi süreçtir
Babyaa selennnyum bende yerleşme gibi düşündüm başta ama arttı baya ped taktım hatta 😔 yarın kan vericem tekrar düşmüş mü diye
Babyaa cerensare evet şuan baya adet gibi oluyorum. Ocak’ta yine kimyasal yaşamıştım onda da böyleydi kesin kimyasal yani 😔 neden oluyor anlamıyorum ki
cerensare Babyaa hakkınızda hayırlısı olsun yinede bi doktora gözükmek isterseniz gidin bence çok üzüldüm rabbim en kısa sürede hayırlısıyla sağlıkla kucağınızı doldursun
Babyaa cerensare çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻 kanamam bitsin gidicem bir doktora test falan bişey yapıyorlarmış baktırayım bi 🙏🏻🙏🏻
Havin49_ Babyaa bu testin hiç yanlış çıktığını görmedim üç sefer yaptım hep negatif ti sonra regl oluyordum işte geçen ay yaptım bi dk sonra yandı şuan 2 aylık hamileyim bar diye düşünüyorum hayırlı olsun şimdiden