Sunshine__ Ben 18aylik kızımı emzirirken hamile olduğumu öğrenmiştim (kardeşi olsun istiyorduk bizde)
Benim 1 hafta boyunca geçmeyen bir bel ağrım olmuştu sancılı bir şekilde daha sonrasında sıtma hastalığı gibi durduk yere usuyordum titriyordum bildiğiniz 10-15dk sonrada yandım pistin diyordum hastalanacagim zannettim önce sonra kızım emzirirken ısırma huyu vardı zaman zaman ve isirdiginda her zamankinden daha fena acıyor acısı günlerce geçmiyordu.Adetimin üzerinden 8 gün geçmişti (öncesinde son zamanlarda adetimde gecikmeler olmuştu mevsim gecisindendi sanırım) neyse dedim bu sefer bı farklı sanki dedim ve test yapmıştım pozitif şuan 31+6 haftalıgim🙃 Rabbim iszede sağlıklı sıhhatli bir gebelik ve bebiş ihsan eylesin❣️