Aleynadiyorki Kızlar doktorunuz folilk asiti kaçıncı haftaya kadar kullanın dedi benim doktorum önermedi ben yine de içiyorum 10 haftaya giricem ne zamana kadar içeyim
cansuuusuu Aleynadiyorki ben bugün gittim yeterli dedi kullanmana gerek yok kaldıysa onu da bitir istersen dedi ve d vitamini demir hapı yazdı şuan 14. Haftamdayım
minimalmom Aleynadiyorki 12. Haftaya kadar içmiştim. Devamında folik asiti bırakıp multivitamine geçtik.
Leontiine Aleynadiyorki 18. Haftamdayım kullandığım multivitaminin içinde Folik asit var doğuma kadar bunu kullanacağım
Annee41 Aleynadiyorki Direk folik asit şeklinde vermedi doktorum Elenatal1 diye tüm vitaminlerin olduğu kapsülle başladı Şimdi elenatal2 ye geçtim hala devam ediyorum 28 haftalığım
Busraaaakkk Aleynadiyorki ben gebelikten 3 ay önce başlamıştım 7+5 haftalık gebeyim 12 haftaya kadar kullan dedi bana ama başka vitamin önermedi bana da
Gylcu Bana da 12 den sonra Demir , magnezyum ve D vitamini verdi folik asit vermedi ek olarak ama verdiği Demir takviyesinin için de 200 mg folat var yani her zaman kullandığımızın yarısı kadar ben de tereddüt ettim acaba az mı kalır miktarı falan diye ama 🫢
G3434 Aleynadiyorki Ben ilk hamileliğimdede doğuma kadar kullandım. Şimdi yine doğuma kadar kullanıyorum
ylnydgd 12 oldum bugün, 12 olunda bırak demişti. D vitamini ve karışık vitamin olan bir ilaca başlayacağım. Kendin kullanmakla çok iyi yapmışsın, spina bfida hastalığını önlüyor folik asit. Sağlıkla gelsin ♥️
minikari Aleynadiyorki benim doktorum 12. Haftaya kadar dedi ondan sonra vitamin omega ve demir ilacına geçtik 😍