[silindi] öyle düşünme, çünkü benim de çok lekelenmem oldu kimi canlı kırmızı kimi kahverengi şeklinde. Hatta bir gün yoğun geçmişti akşamına kanamam oldu çok. Acile gittik, serklaj atilmamisti haftam erkendi. Şükür bir şey olmadı.
İlk gebeliğimde hematom alanı vardı bebisin kesesinin yanında, 11+5 te bir uyandım kan revan her yer. Dedim gitti heralde… Doktoruma yazdım, sabah hemen hastaneye gittik ben işte nasıl olacak süreç onu merak ediyorum (ilk trimester da bebeklere baglanmamak gerek biliyorum). Neyse ultrasonda bir baktım, kolu bacağı çıkmış pıtır pıtır kipirdiyor, şok oldum🥰 çok sevindim 🤲🏻 çok şükür Rabbime 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 kanama alanı sökülmüş giymiş.
Bir arkadaşım kanama alanı ile keseyi de kaybetti… İlk üç ay zaten çok bağ kurmamak gerek. Uzanın dinlenin, kendinize iyi bakın, hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏻