Rmysa3535 Doğumum olalı 16 gün oldu ilk bir iki defa yaptım sorun yoktu ama şu 1 haftadır şiddetli sıkıntı çekiyorum tuvalette 2 gün gidemiyorum gidincede kanama ve sonrasında ağrı oluyo duramıyorum ☹️aşırı rahatsız edici ne yapmam gerek nasıl geçer bu
1prensaannesii Dayanamacayacak durumda iseniz ve kanama eşlik ediyorsa acilden görünmenizi tavsiye ederim burda kimseden bu konuda biseu cikmaz
Rmysa3535 1prensaannesii kanama o an tuvalete çıktığımds oluyo ama ağrı çok şiddetli doktora gitmekte hem utanıyorum hemde zaten ağrı yüksek eliyle kontrol ediyo dahada şiddetlendiriyolarmış
1prensaannesii Rmysa3535 ama bu şekilde daha zor işiniz bazen elle muayene etmiyolar bu şekilde çekmek çözüm değil ama zor durum ki doktordan doktora değişiyor muayene etme durumu
1prensaannesii Normal doğum mu oldu bu arada gözünüz aydın tek tavsiyem su olur ılık bir kova su içine tendirdiyot koyabilirsiniz oturma banyosu yapabilir yada dışkılama sonrası bı bez yardımı ile tampon şeklinde uygulama yapabilirsiniz çok geçmiş olsun
Rmysa3535 1prensaannesii evet normal doğum oldu ilk bebeğim de de olmuştu baya çektim ondada ama sonra geçti 2 3 ay sürdü ama sonra kendiliğinden geçti ama bu sefer hızlı geçmesi gerek ☹️
1prensaannesii Rmysa3535 tendirdiyot tavsiye edebilirim en kısa sürede çözüm yaratır ama doktora görünün mutlaka gözümüz aydin
1prensaannesii Rmysa3535 umarım tez zamanda düzelir sıvı şeyler tüketmeye çalışın organlar yerine yerleşene kadar
1prensaannesii Rmysa3535 o zaman tek çare tendirdiyot tampon uygulaması yapman lazım canm birde oturma banyosu
Fahriye41 Rmysa3535 hamileyim belki 10dan fazla makatim çatladı cidden tuvalet te ağladım kanama oluyor sızlama ağrı üst noktada geceleri yatamam doktor şu anlık hiç bir şey yapamam dedi bir şurup verdi yağ şeker karışımı hiç bir faydası olmadi şimdi yine çatlak var ağrıdan ayıp olucak ama popomun üstüne oturamam
Rmysa3535 Fahriye41 çok kötü bi ağrı ve his seni gayet iyi anlıyorum ☹️baya zor yaşamızı alt üst ediyo