eylus Kürtaj sonrası regl olamadigim için tarlusal kullandım günde 2 kez olacak şekilde 5 gün ilacı bırakalı 1 hafta oldu ama adet olmadım sadece kasık ağrısı var başka bir belirti de yok Tarlusal kullanıp da adet olmayanlar ne yaptınız ?
Nrbanu eylus merhaba tarlusal kullanmama rağmen adet olmamıştım ve test yaptığımda hamile olduğumu öğrendim