Oznurdream-123 13 hafta olduk bugün sol tarafımda iki gündür bi ağrı var bıçak gibi saplanıyor yaşayan var mı yada sebebini bilen
cansuuusuu Oznurdream-123 ay evet 14 haftalığım bende 2 gündür bir ağrı var dediğin gibi bıçak saplanır gibi
bahar8 Oznurdream-123 O haftalarda aynı sıkıntılardan dolayı doktora sormuştum büyüdügü için normal dedi. 🥰
Oznurdream-123 bahar8 teşekkür ederim inşallah bi sıkıntı yoktur randevuma daha var gidince bende sorcam