ozge0mom 30+3 haftalık gebeyim. Aynı zaman da Ankilozan Spondilit hastasıyım özellikle akşamları çok şiddetli kalça ağrım, kalça tutukluğum oluyor. Ayaklarımın ağrısına duramıyorum. Bu hastalığı olup, gebe olanlar siz nasılsınız?
Limn ozge0mom bende de romatait artrit var 😒 ama kalca ağrısını zaman zaman bende yaşıyorum keskin bir ağrı oluyor 40. Hfta
ozge0mom Limn sizin çok az kalmış inşallah bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🤗 Ağrı ne zamanları oluyor
Limn ozge0mom valla gündüzde oluyor gece de, benim rahatsızlık sıcağı sevmiyor cok şükür iyiyim ama ağrı bazı zamanlar zorluyor.