szcgly12 bahar8 Canım senden bir ricam olsa nubuna bakarak mı söyledin bende aslında az çok öğrenmek istiyorum ya herkese diyorum kızımın nubu dümdüz dü bu yukarı kalkık duruyor valla kimse bana inanmıyor 😂😂
szcgly12 bahar8 Canım doktor %70 bir dilimlik cinsiyet söylemiş sence güvenim mi ama emin değilim demiş tabi
bahar8 szcgly12 %70 demiş emin olamayız.Ama anladığım kadarıyla oğlun olsun istiyorsun ☺️Gönlünce olsun inşallah bende çok merak ettim kesinleşince yazarmısın bana sağlıkla al kucağına benim hissiyatta erkek bakalım hayırlısı🙏💙🙏
szcgly12 bahar8 Hahhahahaha yok ben cinsiyeti bilmiyorum hala kâğıtta yazıyor sadece emin olmadığını ve %70 lik bir oran verdiğini söylemiş kardeşime henüz bilmiyorum ama ben istemekten çok fazlasıyla erkek hissediyorum bu nasıl bir his bilmiyorum yani
rumeysa_81 bahar8 ayy hayırlısı sağlıkla olsun inşallaahh😍 tahmin mi ediyorsunuz yoksa kese bebeğin duruşu gibi etkenlere bakıyor musunuz?
Ebraripekkk bahar8 bana da bakabilir misin cnm 🤍https://i.hizliresim.com/9dj1wot.jpg?_gl=1*shmnub*_ga*NTU2OTcwNDIuMTc0OTUzNTYwNQ..*_ga_M9ZRXYS2YN*czE3NTIwNzI3NjQkbzgkZzEkdDE3NTIwNzI4OTkkajQkbDAkaDA.