yenihami Selam hamişler Çok merak ediyorum cinsiyetini biliyorum çok küçük şuan ama napim 7+1 şuan tahminleri alayım sizce ne🫣 
yenihami Yademm karından muaneye oldum, 5+5 kalp atışını duyduk bilmiyorum çok mu erken, bu arada nasıl anlıyorsunuz ya ben hiç çözemiyorum 😅
yenihami tugbamuratmutlu forum da üst köşede üç nokta var orda resim yükleye basıyorsunuz mutluresim diye bir sayfa çıkıyor ordan zaten sizi direk yönlendiriyor
tugbamuratmutlu yenihami ultrason goruntusu 6+3ken yapildi suan 10haftaya giriyorum bi kizim var cinsiyeti icin heycanliyim
yenihami tugbamuratmutlu inşallah erkektir o zaman Allah ikisinin de yokluğunu göstermesin hakkınız hayırlısı olsun 🥰