Kızlar 1 saat önce bir ağrı girdi belimden miğdeme ama adet ağrısı gibiydi yani neredeyse yarım saat sürdü aralıksız.. 38+3 üm suan sonra hafifleyerek geçti kendiliğinden ama karnım çok kasılıyor yani o ağrıdan sonra bu doğum başlangıcı mı doğum ağrısını ben nasıl anlayacağım.? Nasıl dakika tutuluyor