Gizemkrkt Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim sol böbreğimde büyüme olmuş taş ya da kumdan şüpheleniyorlar fakat tomografi röntgen alamadıkları için yerine belirleyemiyorlar hastanede serum iğne yapılıyor öyle ağrı geçiyor başına gelen var mı nasıl olcak hiç bilmiyorum 3 gündür evdeyim ağrı 2 saatte bir geliyor dayanamıyorum teşhis de tam yok başına gelen oldumu
Baharbstg Böbrek büyümesi var canım bende taş ya var stend taktılar bana 6. Ayımda parol ve sıcak sudan başka çaren yok çok zorlanırsam hastaneye git serum vursunlar az kalmış snaa yine dayanmak dışında Bi çaren yok
Gizemkrkt Baharbstg stend nasıl takılıyor şimdi kaç aylıksın evet evdeyim zaten kendi çaremle geçiriyorum ama böyle 25 gün nasıl geçecek onu da bilmiyorum tükendim ağrıdan iyice
Baharbstg Belden aşağı uyuşturup aşağıdan yaktılar canım çoğu kişiye uyuşturmadan takıyorlar ama ben kesinlikle öneriyorum 2 ayım çok kötü geçti böbrek ağrısından daha kötü Bi ağrısı var sanırım bakteri ve enfeksyon kağtığınsan ben 1 ay böbrek ağrısı 2 ay da enfeksyondan sendin ağrısını çektim çok şükür bugün 36 hafta oldum enfeksyon sürekli tekrarlıyor antipyotik kullanıyorum bakalım hayırlısı
Gizemkrkt Baharbstg bana da tel takmamı istediler ama Doğum doktorları asla önermiyor kararsız kaldık yaptırmadık riski çok birde bilmiyorum nasıl olacak ben Pazartesi’den beri çekiyorum
Baharbstg Büyüme ne kadar sende? Benim sğa böbrek 40mm sol 19 mm olmuştu böbrekler iflas etmesin diye taktırdım Bende önermiyorum canım bebeğe riski de var zaten erken doğum başlayabilir zaten taktırmadan sana bütün riskleri kabul ettiğine dair kağıt imzalatıyorlar çok zor valla Allah yardımcın olsun
Gizemkrkt Baharbstg ben taktırmayacağım zaten az kaldı 24 gün var Doğuma sıkacağım dişimi artık napim