angell05 Regl günüme daha varken 31 temmuzda kan verdim 16,6 çıktı bugün kan verdim regl gecikmesinin 2. Günü 88,92 çıktı. Nasıl normal mi?
Seyma190623 angell05 artıışı takip etmeniz önemlii 2 gün arayla 3-4 kere kan verin ben mesela 1500 üstünü görene kadar vermiştim (ilk gebeliğimde kimyasal geçirdim 23,4 ile öğrendim ertesi gün adet kanaması geçirdim doktorum çok olumsuz konuşmuştu zaten) Sizin artış olması gereken gibi ama dediğim gibi takip önemli
tugcemre58 Bende bir şey sormak istiyorum herkeste çok farklı benim de reglden bir gün önce 533 çıkmıştı yüksek olmasının bir sebebi var mı önemli olan bu mu başka bir şey mi